بهترین رمان های بازی 2022

 بهترین بازی‌های رمان بصری برای همه انواع گیمرها
توسط سارا پل
18 مه 2022، 2:56 بعد از ظهر
کینکوی: گلدن لاوریش
اعتبار عکس: Saga Planets
اگرچه بازی‌های رمان بصری دیگر معمولاً توسط توسعه‌دهندگان نام‌های بزرگ تولید نمی‌شوند، به این معنی نیست که تقاضا یا عشق به آن کاملاً از بین رفته است. برخی از رمان های بصری تاثیر زیادی در دنیای بازی گذاشته اند و هنوز هم در مورد آنها صحبت می شود! با در نظر گرفتن این موضوع، تصمیم گرفتم فهرستی از بهترین بازی‌های رمان بصری موجود را تهیه کنم.

بازی‌های رمان بصری موجود در این لیست از عجیب و غریب و ترسناک گرفته تا زیبا و احساساتی هستند. هدف رمان های بصری این است که برای شما داستانی تعریف کنند و در عین حال شما را بخشی از اکشن کنند. تصمیماتی که می گیرید منجر به پیامدهای مختلفی می شود که بر دنیای اطراف شما تأثیر می گذارد. بهترین بخش این است که یک بازی رمان بصری برای همه وجود دارد!

VA-11HALL-A
VA-11 Hall-A - بهترین بازی‌های رمان بصری
اعتبار عکس: SUKEBAN GAMES
در یک دیستوپی سایبرپانک، شما به عنوان یک متصدی بار در یک بار غواصی توسط VA-11HALL-A، که بیشتر با نام Valhalla شناخته می شود، بازی خواهید کرد. محیط کثیف، با رنگ‌های نئون سایبرپانک و نور کم است. البته اکثر بازی در مورد بارتنینگ است، زیرا یک بازی رمان بصری مبتنی بر این مفهوم است.

شما به انواع مشتریانی که از خانه شما عبور می کنند، از افراد مشهور و ربات ها گرفته تا قاتل ها و سگ ها، خدمات رسانی می کنید. داستانی برای بازی وجود دارد که پایان های مختلفی برای دستیابی به آن وجود دارد. اگرچه، باید مطمئن شوید که نوشیدنی ها را با مهارت مناسب مخلوط کرده و برای پیشرفت و پایان بهتر به افراد مناسب سرو کنید.

در پایان، همه چیز در مورد نوشیدنی‌ها است که در طول داستان هر شخصیتی که با آن برخورد می‌کنید، مرور می‌کنید.

DOKI DOKI Literature CLUB PLUS!
باشگاه ادبیات دوکی دوکی پلاس!
اعتبار عکس: Dan Salvato LLC
یکی از معروف‌ترین بازی‌های رمان بصری، Doki Doki Literature Club (DDLC) از سال 2017 عرضه شده است. نسخه پلاس نسخه ممتاز بازی با محتوای گسترده است و برای طرفدارانی که به نظر می‌رسد بیشتر می‌خواهند بهترین است. چیزی که DDLC را متمایز می کند تجربه منحصر به فرد ناراحت کننده آن است.

شما با یک سیم کارت معمولی در حرمسرا مواجه می شوید که در ابتدا راه اندازی شده و به طور کامل به چیز دیگری تبدیل می شود. گفتن بیشتر در مورد این موضوع به معنای خراب کردن آن است، بنابراین فقط باید خودتان آن را تجربه کنید. این در یک دبیرستان اتفاق می‌افتد، و شما چهار دختر بامزه را برای تحت تأثیر قرار دادن خواهید داشت – که هر کدام ویژگی‌ها و رازهای خاص خود را دارند.

اشتباه نکنید، حتی با تصاویر زیبای خود، این یک بازی رمان بصری ترسناک روانشناختی است. آن را بازی کنید تا بیشتر بدانید!

دوست پسر متنفر
دوست پسر کینه توز
اعتبار عکس: Devolver Digital، Mediatonic
مطمئنا، این به همان اندازه که عجیب است. Hatoful Boyfriend با نام Let’s Date Birds Simulator نیز شناخته می شود که به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که هست. اگر به دنبال یک خنده خوب و یک تجربه عجیب و غریب هستید که مطمئناً شما را جذب کند، Hatoful Boyfriend یک انتخاب عالی است. در دنیایی که بیشتر انسان ها بر اثر آنفولانزای پرندگان کشته شده اند، می توانید در یک مدرسه محلی پر از پرندگان شرکت کنید.

در این روایت، شما یک دختر انسانی هستید - از این رو عامل عجیبی است. این بازی رمان بصری در اصل تقلیدی از بازی‌های رمان بصری محبوب doujin otome است، با انواع کهن‌الگوهای پرنده برای عاشق شدن شما. می تواند به سرعت واقعاً عجیب و غریب شود.

اما پرندگان جذاب هستند و شاید قرار دادن آن در فهرست بهترین بازی های رمان بصری شوخی به نظر برسد، اما اینطور نیست! خود بازی به اندازه کافی عجیب است که شما باید حداقل یک بار آن را بازی کنید، فقط به خاطر آن.

UMINEKO وقتی گریه می کنند
Umineko: وقتی گریه می کنند
اعتبار عکس: o7th Expansion، کیمیاگر
مسلماً محبوب‌ترین فرنچایز رمان‌های بصری برای پایان دادن به همه بازی‌های رمان بصری – Umineko مجموعه‌ای از بازی‌های رمان بصری اسرارآمیز است که اگر میل به درام خانوادگی بیشتری دارید، باید آن را تجربه کنید. به طور کلی هشت بازی اصلی در این سری وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید، اما به سرعت از پس آن‌ها برمی‌آیید.

رمان تصویری هجده نفر را در جزیره ای منزوی دنبال می کند که معمایی قتلی برای حل آن وجود دارد. بدتر از همه، همه شما تا حدودی با یکدیگر مرتبط هستید. طرفداران فیلم‌های Whodunit و رمان‌های جنایی معمایی با تلاش برای رمزگشایی اینکه قاتل در این فیلم چه کسی است، سرگرم می‌شوند.

عناصر تعاملی زیادی در بازی وجود ندارد، بنابراین باید آن را از طریق گفتگو، متن و ویژگی نکات بازی کشف کنید. این فقط آن را چالش برانگیزتر می کند و یک تمرین عالی برای مغز شما است. Umineko بدون شک یکی از بهترین بازی های رمان بصری در تمام دوران است، به خصوص برای طرفداران درام و معمایی.

فینیکس رایت: ACE وکیل
فینیکس رایت: وکیل آس
اعتبار عکس: Capcom
فینیکس رایت جدا از اینکه منبع یک میم ویروسی است، یک بازی رمان بصری عالی برای کسانی است که از تحقیقات و بحث های دادگاه لذت می برند. شما در نقش خود فینیکس رایت نقش آفرینی خواهید کرد، یک وکیل مدافع تازه کار که از تمام مشتریانش دفاع می کند.

Ace Attorney در طول سال‌ها نقدهای مثبتی را برای شخصیت‌ها، نوشتن و تجسم و همچنین پورت‌های متعدد دریافت کرده است. به طور کلی دو بخش وجود دارد: تحقیقاتی که در آن سرنخ‌ها را جمع‌آوری می‌کنید و محاکمه‌های دادگاه که در آن پاسخ می‌دهید

پرسش‌ها و بازجویی متقابل از شاهدان. همه اینها به این امید که موکل شما بی گناه اعلام شود.

Phoenix Wright یک بازی لذت بخش است، به اندازه تمام میم هایی که در طول سال ها منبع آن بوده است.

جعبه نقره ای
کیس نقره ای
اعتبار عکس: تولید ملخ
به دنبال حس نئو نوآر هستید؟ کیس نقره ای ممکن است برای شما مناسب باشد. یک بازی رمان بصری که گروهی از نیروهای ویژه را در تلاش برای کشف قاتل مسئول یک رشته قتل در شهر به تصویر می کشد. شما البته بخشی از آن هستید.

اگر از طرفداران اسرار جنایی هستید، این یک پرونده پیچیده عالی است که می توانید آن را حل کنید.

چگونه می توان یک رشته قتل را به یک قاتل زنجیره ای متصل کرد که قبلاً در یک بیمارستان روانی حبس شده است؟ خوب، این چیزی است که شما اینجا هستید تا بفهمید. گیم پلی بازی بر اساس موقعیت های متنی با مکانیک های اشاره و کلیک است. انواع بازی های کوچک و مسابقه ای در برخی موارد وجود دارد تا مطمئن شوید که حقایق خود را نیز به درستی دریافت کرده اید.

این مورد یک لکه بزرگ و قابل مشاهده در این بازی سیاه و سفید است.

بهشت مال من خواهد بود
Heaven Will Mine - در میان بهترین بازی‌های رمان بصری
اعتبار عکس: مبارزه با بالش
یک رمان بصری عاشقانه مکانیکی چیزی نیست که اغلب با آن برخورد کنید و بهشت ​​مال من خواهد بود نمونه خوبی از آن است. شما یک خلبان خلبان هستید، در دنیایی اتفاق می‌افتید که به سه دسته تقسیم شده و در حال جنگ با یکدیگر بر سر اینکه چه کسی بر فضا و بشریت حکمرانی کند. شما می توانید بین سه شخصیت، نماینده هر جناح یکی را انتخاب کنید.

طبق معمول، هر شخصیت شخصیت و پیشینه خاص خود را دارد که باید آن را کشف کنید. همانطور که بازی را طی می کنید، تصمیمات و انتخاب های شما تعیین می کند که کدام پایان را باز کنید. Heaven Will Be Mine به گونه ای تنظیم شده است که چندین پایان و قابلیت پخش مجدد بی پایان است. شما حتی می توانید به نحوی وفاداری را تغییر دهید، همه چیز به اخلاق و انتخاب شما بستگی دارد.

برخی از موضوعات سنگین و موضوعات حساس را لمس می کند، اما این فقط آن را به رمان بصری بهتری تبدیل می کند که جایگاه ویژه ای در لیست همه خواهد داشت.

CLANNAD
کلناد
اعتبار عکس: کلید
یک بار شخصی به من گفت که تعداد زیادی انیمه معروف از رمان های بصری سرچشمه گرفته اند و Clannad یک نمونه عالی از آن است. در طول سال‌ها، Clannad بازسازی شده و از طریق اشکال مختلف رسانه‌ها در تلاش برای رساندن صدای خود به گوش می‌رسد. و مطمئناً، انجام شد. Clannad یک رمان بصری عاشقانه و درام است که برای کسانی که به دنبال احساسات بیشتر در زندگی خود هستند عالی است.

این یکی از بهترین بازی های رمان بصری تمام دوران است و زندگی تومویا اوکازاکی را از نوجوانی تا بزرگسالی دنبال می کند. تومویا در دبیرستان با پنج دختر ملاقات می کند که هر کدام مشکلاتشان را دارند که در نهایت به روش های مختلف حل می کند. ما شاهد مبارزات او در دوران نوجوانی هستیم و چگونه با هر تصمیمی که او (یا بهتر است بگوییم، ما) می گیریم، طرح داستان تغییر می کند.

این تجربه جالبی است که بتوانید با یک شخصیت بزرگ شوید و ببینید که چگونه همه چیز می تواند متفاوت باشد. با این گفته، Clannad حتی ممکن است شما را وادار کند تا کمی از خود بازتابی داشته باشید.

SPIRIT HUNTER: Death Mark
شکارچی روح: علامت مرگ
اعتبار عکس: Experience Inc., Aksys Games
احتمالاً در مورد افسانه شهری شنیده اید که در آن اگر با علامتی مرموز روی بدن خود از خواب بیدار شوید، تا صبح مرده خواهید بود - خوب، Death Mark این واقعیت را بررسی می کند. این یک بازی رمان بصری ترسناک است که قهرمان آن یک فرد مبتلا به فراموشی است. همانطور که مکان‌های متروکه‌ای را که به نوعی خود را در آن پیدا می‌کنید کاوش و بررسی می‌کنید، در طول مسیر با شخصیت‌های جالبی روبرو می‌شوید.

برای ادامه و زنده ماندن، باید ارواح هر فصل را از بین ببرید. همانطور که پیشرفت می کنید، بیشتر در مورد علامت و همچنین تاریخ تاریکی که در پس روحی که به آن بخشیده است، خواهید آموخت. شما تنها کسی نیستید که مارک دارید، اما آیا همه شما از آن جان سالم به در خواهید برد؟

Death Mark یک بازی زیبا با عناصر واقعاً هیجان انگیزی است که برای افراد ضعیف مناسب نیست.

DANGANROPA TRIGER HAPY HAVOC
Danganronpa: ماشه ویرانی مبارک
اعتبار عکس: Spike Chunsoft
یکی دیگر از بازی های رمان تصویری که در صنعت انیمیشن سازی موج زد! Danganronpa 15 دانش آموز را در برابر یکدیگر قرار می دهد زیرا آنها باید دانش آموز دیگری را بکشند و برای فرار دستگیر نشوند. به نوعی، شما برای یافتن قاتل، کارآگاه بازی می کنید.

عناصر و مکانیزم های متعددی در این بازی وجود دارد که به بازیکنان آن کمک می کند تا به جلو حرکت کنند و تجربه را جذاب تر کنند. عناصری مانند شبیه سازی دوستیابی، تیراندازی سوم شخص و موارد دیگر معمای بازی هستند. این بازی زمانی به ثمر رسید که Kazutaka Kodaka در حال آزمایش راه هایی برای ایجاد نوع جدیدی از بازی های ماجراجویی بود. دانگانرونپا به جک پات رسید.

اگرچه به دلیل نمایش خشونت بین شخصیت های زیر سن مورد انتقاد قرار گرفت، اما موفقیت تجاری شگفت انگیزی به دست آورد.

ZERO ESCAPE: THE NONARY GAME
Zero Escape: The Nonary Games
اعتبار عکس: Spike Chunsoft
اگر قرار بود یک رمان بصری انتخاب کنید تا کورکورانه وارد آن شوید، Zero Escape انتخاب خوبی است. موضوع رایج در بیشتر رمان های تصویری، انتخاب هایی است که انجام می دهید و پیامدهای آنها. در Zero Escape، همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد -

دانلود رمان

Comments

Popular posts from this blog

بررسی خرید پلی استیشن 5 از بازار